jennyfathers

Erik vann Idol!!!

Kategori: Vardagslivet

Tisdag

Haft rätt mycket att göra denna veckan.
Jag gillar när det är så.
I tisdags jobbade jag lite extra eftersom Sandra mådde dåligt.
Slutade kl 17:00 så träffade mamma efter det och gick till Mc Donalds och åt lite snabbt.
Sen vidare till bion.
Luftslottet som sprängdes.



Det är den tredje och sista filmen.
Hur bra som helst.
Dessa filmer är verkligen värda att se.
Önskar att det kunde komma fler men han är ju tyvärr död.
Han hade börjat skriva den fjärde boken men han hann inte klart innan han försvann.
Undrar hur många det hade blivit annars.
Som tur va så slutade filmen riktigt bra så det räckte gott och väl med tre filmer.

Sen åkte vi hem och tittade på Desperate Housewives.
Riktigt bra avsnitt denna gången, tycker det har varit lite trögt på det senaste.
Undrar vem som ligger död i det lilla huset.
Får helt enkelt vänta tills på tisdag.

Onsdag

Jobbade även denna dagen.
Efter så åkte jag och solade med Joel.
sen åkte vi till Frölunda Torg och gick in i mataffären.
Den nya Hemköp.
Köpte lite mat och åkte hem.
Mästerkocken gjorde egen pizza och det blev hur gott som helst.

Torsdag

Åkte och jobbade men innan blev det lite shopping som vanligt.
Jobbade till stängning och sen hämtade mamma upp mig.
Vi åkte till 421 för att handla.
Handlade massa mat.

Skickade iväg min lilla läxa när jag kom hem.
Får se vad hon säger om den.

Fredag

Igår blev det massa mys.
Sovmorgon för det första.
Tittade på Våra bästa år som vanligt och sen blev det att städa.
Så jobbigt.
Blev iallfall klar med det sen hämtade Ida upp mig och vi åkte till Frölunda Torg.
Hon shoppade en hel del och jag köpte faktiskt ingenting.
Sen vidare för att hämta upp Anki vid hållplatsen för att sedan åka och sola.
Riktigt varmt och svettig.

Blev hungriga så vi åkte till pizzerian.
Sen in i mataffären för att köpa massa gott till Idol finalen.
Åkte hem till Ida.
Hon har ju flyttat.
Riktigt söt och mysig lägenhet.
Vi började med att baka kladdkaka som blev helt misslyckad.
Idol finalen va så bra.
ERIK VANN!



Så bra och precis vad jag hade hoppats på.
Han blev så glad att han började gråta, så sött!
Ida blev lite uttråkad så hon tog fram sina clementiner och började jonglera.
Det gick ju inte så bra..
Sen av hon så snäll och skjutsade oss hem.

Precis när jag stängde av tvn för att sova så ringde en full Joel.
Pratade med honom tills han somnade.
Sen när jag skulle försöka sova så gick det inte, jag blev pigg så jag satte på tvn igen men det gick ju inga bra program.
Så jag låg och vred och vände mig i sängen i säkert 2 timmar.
Till slut så somnade jag ju.
Nu är jag pigg och utvilad =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: