jennyfathers

Många frågor men vart är svaren?

Kategori: Vardagslivet

Nu är julen förbi..
Känns väldigt konstigt för tiden har gått så himla fort, fick aldrig någon julkänsla och snart är det 2010.
2010 låter helt okej om man säger 2010 men ska man säga våren 10 så låter det knäppt.
Man vänjer sig säkert eller så får man helt enkelt säga 2010.

2010 kommer bli ett bra år, det måste det bli!
Ska försöka att nå mina "mål".
Det kommer bli jobbigt men jag kommer må så mycket bättre när allt är över.
Tiden går ju så sjukt snabbt att jag får lite panik.

Vad ska jag göra med mitt liv?
Kan ju inte stanna här för alltid, eller?
Vad ska jag jobba med, ska jag börja plugga eller bara dra iväg på en lång resa?
Vart isåfall och hur, när och var..?

Mycket att fundera på och hoppas jag finner mina svar under det nya året.

Sen ska jag försöka tänka mer positivt på saker och ting.
Inte vara så negativ.
Det är svårt men jag tror man kommer må bättre av det och inte känna att allt är skit hela tiden.
Sen beror det ju mycket på vad man har för människor runt om kring sig.
Om dom har samma värderingar och syn på livet.
Vet att det finns en som tänker nästan likadant men hon är ju inte här just nu vilket gör allt mycket svårare.

Får helt enkelt försöka kämpa på.
Vem vet, ensam kanske är stark..



Medina - Sagoland
En gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: