jennyfathers

Ska jag eller ska jag inte..?

Kategori: Vardagslivet

Vad ska jag göra med mitt hår?
Har funderat en del och är riktigt sugen på att klippa lugg.
Men vågar jag, jag som är en sån fegis.
Sist jag klippte lugg så älskade jag det men tröttnade efter 1 vecka och ville bara att den skulle växa ut.
Jag har ju inte helt rakt hår heller så det va en del jobb med att fixa den fin varje morgon.
Orkar man det..?

När jag va och fixade naglarna hos min syster idag så la jag märke till hennes arbetskamrat.
Hon hade klippt lugg och det va skit snyggt.
Precis en sån lugg som hon hade vill ja ha.

Ska jag isåfall klippa den själv som jag brukar eller ska ja gå till frisören.
Nackdelen med att gå till frisören är att det kostar pengar sen tycker dom alltid att man har så slitet hår så dom tvingar en nästan alltid att toppa det lite.
Men det blir ju fan aldrig lite utan dom klipper hur mycket som helst och så går man därifrån ledsen, arg och besviken.

Tänk så är det inte ens fint nu när jag är mörkhårig.
Det kommer ju ta evigheter innan den växer ut igen.

Jag väntar nog tills efter nyår för om det inte blir fint så kanske jag inte vill visa mig för någon och bara ligga hemma och deppa, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: