jennyfathers

Äntligen!

Kategori: Vardagslivet

Har försökt ändra min blogg i flera dagarn nu.
Dom första dagarna testade jag lite bara för att se hur man gjorde.
Riktigt svårt, iallafall för nybörjare!
Sen igår så började jag ändra på riktigt och det tog sin lilla tid.
Jag va klar med det mesta så ja tänkte att ja skulle fortsätta idag.
Fick flipp när ja satte mig vid datan idag för allt som jag hade gjort igår va borta.
Jag trodde jag hade sparat det men tydligen glömde jag det.
Fick börja om med allt och det va ju inte direkt så att jag kommer ihåg hur jag hade gjort.
Som tur va fick jag till slut hjälp av Sanna.
Nu är den äntligen klar.
Tack så mycket för hjälpen!

Nästa gång ja ändrar så hoppas jag att jag klarar det helt själv.
Men kommer troligtvis inte ändra på ett tag.
Speciellt inte om det blir lika jobbigt som denna gången.
Då blir det ingen nästa gång, haha!

Idag har jag inte varit på topp.
Vaknade i morse av klockan, hatar att vakna av den.
Kollade lite på Våra bästa år.
Hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig iordning för jobbet.
Inte alls sugen på att jobba.
Speciellt inte när man ska jobba själv, så ensamt och ingen att prata med.
Hittade mitt schema för december också.
En riktig besvikelse!
Trodde jag skulle jobba hur mycket som helst men det blev inte ens 20 timmar/vecka.
Ska jobba den helgen jag fyller 20 och på nyårsafton.
Inte speciellt roligt, men men.
Det löser sig säkert, jobbar ju för att jag behöver pengarna.

Imorgon blir det jobb igen.
Ska försöka att vara på lite bättre humör.
Hoppas jag orkar gå upp så jag hinner gå lite i stan innan.
Vill hitta något att ha på mig på lördag.
Det jobbiga är att jag bara använder mina klänningar 1 gång och sen tröttnar jag.
Det blir ganska så dyrt att köpa något nytt till varje helg.
Hittar jag inget i stan så tar jag nog linnet som jag köpte i veckan och ett par jeans bara.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv.
Ska föröska att inte somna så sent men har haft lite svårt för det dom senaste dagarna.
Inte sovit alls bra och drömt en massa hemska drömmar.
Inte alls kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: