jennyfathers

En helt vanlig dag.

Kategori: Vardagslivet

Blev skjutsad av pappa hem till Cizzi men först åkte vi och köpte sushi.
Jag va så sugen och Cizzi hade aldrig smakat på det innan.
Vet inte riktigt vad hon tyckte, hon åt det ju iallafall.
Sen så är det inte många som gillar det första gången.



Jag kommer ihåg när jag smakade första gången.
Jag tyckte det va jätte äckligt.
Men sen någon månad senare så blev jag bara sugen på det.
Åt det igen och nu kan jag inte sluta..

Sen drack vi kaffe och spelade lite kort.
Hade bokat tid för solning med Kim så vidare till vagnen mot frölunda.
Mötte upp Kim vid hållplatsen så tog vi sällskap.

Efter solningen träffade jag mamma en stund.
Vi åkte och kollade på data och sen till 421 för att handla lite.
Blev en snabbis in på Skopunkten också men tyvärr så har jag inte pengar för sånt nu för imorgon blir det Ullared.
Ska bli skoj för jag har en del saker jag behöver köpa.
Kim ska dit också så kommer väl dampa runt lite med henne.

På vägen hem ska vi åka förbi min storebror för att titta på lilla Julia.
Har ju bara fått se en bild på henne.
Spännande!

Sen kommer jag nog vara så trött att jag lägger mig i sängen och somnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: