jennyfathers

Flickan som lekte med elden.

Kategori: Vardagslivet


Åkte hem till Issa idag när jag hade vaknat.
Sen åkte vi vidare hem till Sophia där hon och Kim höll hus.
Stannade bara en stund för sen träffade jag mamma.
Jag och mamma åkte in till stan och köpte bio biljetter.
För att fördriva tiden lite så åkte vi in till Nordstan och tog en fika.
Sen tillbaka till bion för att titta på Flickan som lekte med elden.
Filmen va jätte bra men tycker det är rätt jobbigt att gå på bio.
Det är så obekväma sittplatser och så kan man inte pausa när man behöver gå på toa.

 
Filmen va helt klart värd att se.
Snart kommer även film nummer 3 ut, tror den har premiär den 27/11.
Efter filmen skjutsade mamma mig hem.
..och nu sitter ja här...

Har precis lagat mat som jag ska ta med mig till jobbet imorgon.
Det blev korvstroganoff, mums!
Tänkte jag skulle försöka ändra min blogg lite men får se om ja orkar.
Har inte direkt förstått mig på hur man gör.
Det är faktiskt svårt, någon som vill hjälpa till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: