jennyfathers

Fredag.

Kategori: Vardagslivet

Känns verkligen inte som om det är fredag idag men det är nog för att jag ska jobba imorgon.
Blev lite piggare och gladare när jag tittade ut genom fönstret imorse.
Det va sol och blå himmel.
Känns som om det va i somras jag såg det senast.
Men sen kom klart regnet igen.
Så himla tråkigt och deprimerande.
Bara för att det är höst/vinter så betyder det la inte att det måste vara grått och dystert hela tiden.
Trött på det nu, vill ha sommar igen!

Efter jobbet träffade jag Issa och Josse en stund.
Åkte till affären och köpte lite mat och godis.
Det blev en sån där partymix påse och julmust såklart.
Åkte hem till Björn och tittade på idol.
Blev chockad att erik hängde löst.
Han är ju bäst!
Tyckte om han från första början.
Så jag hoppas verkligen att han vinner.



Reza åkte ut idag och det va väntat.
Nästa gång hoppas jag att Mariette åker ut.
Det är faktsikt första året som jag följer Idol och det är så kul när man hängt med från börjar för man ser hur mycket alla har utvecklats.

Nu ska jag strax sova.
Upp och jobba imorgon igen.
Sen hem för att duscha och göra mig i ordning för kvällen.
Blir lite party!
En avskedsfest för Issa och Sophia.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: