jennyfathers

Fredag!

Kategori: Vardagslivet

Det känns verkligen inte som om det är fredag idag.
Ska åka och jobba snart.
Jobbar stängning idag men det brukar jag ju göra.
Sen ska jag väl bara åka hem och titta på Idol i min ensamhet =(
Ska ju jobba imorgon också så får ta det lugnt ikväll.

Imorgon är jag sugen på att hitta på något skoj.
Vet inte riktigt vad än men dricka blir det nog.
Får se vad som händer.
Fast händer det inget skoj så blir det väl en lugn kväll hemma.
Så himla tråkigt!
Jag är på sånt humör nu när jag vill hitta på grejer hela tiden.
Inte bara ligga hemma.
Man blir så himla deppig utav det.
Speciellt nu denna årstiden.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.
Ska nog gå i stan lite innan och kolla om jag hittar något fint.
Inte så mycket pengar nu men det hindar inte mig från att shoppa och ha skoj.
Lönen kommer nästa vecka också, den är efterlängtad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: