jennyfathers

God morgon!

Kategori: Vardagslivet

Vaknade självmant vid 9 tiden idag men brukar vanligtvis inte ens orka gå upp när klockan ringer vid 10:30.
Så konstigt och störande att jag alltid vaknar så tidigt när jag är ledig.
Jag försökte iallafall somna om, jag halvsov en tag och precis när jag höll på att somna så ringer Issa.
Så typsikt, haha!
Hon va på väg hem från jobbet och hade jobbat frukostpasset.
Hon hade väl lite tråkigt när hon väntade på vagnen så hon ringde och väckte mig.

Kunde inte somna om efter det så jag tittade lite på Våra bästa år, klarade bara att titta en stund.
Periodsvis så händer det verkligen inget roligt och då klarar man bara inte av att titta.
Jag låg i sängen och blev jätte hungrig så jag tänkte jag skulle gå ner i köket och äta min yoghurt men jordgubbscheesecake smak.
Så blev det inte, jag drack kaffe istället och det är rätt mättande ibland.
Så längesen jag bryggde kaffe hemma vanligtvis brukar jag köpa en latte på väg till jobbet men nu blir det inget mer sånt för jag måste spara mina pengar.

Igår innan jobbet gick jag i stan lite.
Jag började inte förrän klockan 15:00 och då är det så tråkigt att bara ligga hemma för man blir så himla trött.
Gick in i min älsklingsaffär (Gina tricot) där jag hittade 2 linnen.
Ett ljusrosa med blommor på och ett som var vitt med något tryck av blommer och en text.
Letade egentligen efter en kjol men hittade ingen fin.
Jag har en bild i huvudet på hur den ska se ut så får la se om jag hittar någon liknande någon annan dag.
Sen gick jag in på H&M också där jag köpte hårspray, tights och 3 ögonskuggor.
Det blev en lilla, en brun och en svart.
Jag testade den lilla när jag kom hem men den va inte alls så fin som jag hade tänkt.
Blir nog ingen mer använding av den..

Ikväll blir det party! :D
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än men sånt är jag alltid så velig med.
Blir inga höga klackar idag iallafall för jag får ont i fötterna bara jag tittar på skorna.
Jag lyckas alltid köpa så obekväma, men men.
Ska nog iallafall locka håret och testa den nya bruna ögonskuggan jag köpte.
Men innan det så kommer mamma hem till mig.
Jag ska färga hennes hår, får se hur det går med det...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: