jennyfathers

Gråten i halsen..

Kategori: Vardagslivet

Igår blev det fika på Centralen innan Issa och Sophia skulle hoppa på sitt tåg till Stockholm.
Dyster dag igår.
Hade gråten i halsen hela dagen men lyckades hålla den inne tills ja kom hem.
Vi följde med dom fram till tåget och kramades hejdå.
Gillar inte det ordet, borde sagt ses snart istället.
Undrar hur dom hade det på Arlanda där dom skulle ligga i 13 timmar och vänta på att planet skulle gå.
Fan va jobbigt men nu är dom iallafall framme.
Fick ett sms av henne förut.
Hon sa att allt va bra och varmt och att dom skulle kolla in stan.
Känns så konstigt att jag inte bara kan ringa henne och kolla om vi kan träffas.
Sorgligt!
Men sånt är livet och förhoppningsvis så kommer hon hem någon gång.
Hoppas det går bra för dom och att dom lyckas fixa jobb för då kanske jag kommer och hälsar på i början av nästa år för jag känner för att komma bort till värmen ett tag.

Sista kortet på Sophia och Issa innan dom hoppade på tåget.


Min bästis har lämnat mig, buhu!
Saknade henne sekunden efter hon hoppade på tåget.
Hur ska detta gå...

Grattis till min storebror som fick sin tredje dotter idag.
Välkommen lilla Julia..
Har tyvärr inte fått träffa dom än för det är besöksförbud på sjukhuset på grund av svininfluensan.
Får helt enkelt vänta till dom kommer hem.


Imorgon blir det jobb igen.
Efter det ska jag hem till Cizzi och hjälpa henne färga håret.
Kanske träffa Kim en stund också.
Sen ska jag nog faktiskt ta och lägga mig i ett solarium.
Det har gått för långt nu, klarar inte av att vara såhär blek.
Riktigt äckligt är det.
Usch!
Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig denna vintern utan fejkbränna men NEJ det går inte.
Blir ju bara blekare och blekare för varje dag som går och den nya hårfärgen gör det inte mycket bättre.
Kommer ligga där och tänka att nu får ja cancer.
Är så himla rädd för att sola men ändå så gör jag det.
Hoppas verkligen inte jag får det.
Peppar, peppar ta i trä!
Nu undrar ja bara vart jag ska börja sola.
Hade tänkt köpa mig ett solkort och i frölunda är det ju så billigt men det är så jobbigt att ta sig dit.
Vart finns det bra solarium?
Life ligger ju nära men där är det ju så himla dyrt.
Måste ju snåla nu med de pengarna jag har kvar.
För nästa månad blir det inte mycket.

Är så snål nu att jag till och med har lagat mat som jag kan ta med till jobbet imorgon fast jag egentligen vill äta sushi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: