jennyfathers

Halva veckan har gått..

Kategori: Vardagslivet

Det är redan onsdag och nu har jag varit ledig i 5 dagar.
Helt sjuk vad fort tiden har gått.
Jag är så trött hela tiden och det känns verkligen inte som att jag har varit ledig så länge.
Man ska väl inte klaga när man är ledig för det är ju skönt, men jag är faktiskt piggare när jag jobbar det dubbla.
Nu ligger jag ju bara hemma, finns inte så mycket att göra...

Idag har jag ringt A-kassan och frågat lite, jag kommer antagligen få ersättning eftersom jag är deltidsarbetslös nu.
Registrerade mig på arbetsförmedlingen idag och nästa vecka ska jag åka dit med pappa.
Dags att börja söka jobb nu.
Så sorgligt för jag trivs så himla bra på mitt jobb som jag har nu, men jag kommer aldrig klara mig på att jobba 10 timmar/vecka.
Min livsstil kräver mer än så haha!
Om det nu är så att jag får ersättning från a-kassan så är det i högst 75 dagar och det är ju inte speciellt länge.
Jag skulle vilja ha ett heltidsjobb men inom handel/butikssäljare finns det inte så många.
Det hade ju varit roligt att testa på något nytt också.
Får se vad som händer...

Imorgon är det dags att jobba igen och efter jobbet blir det sminkkurs på The body shop.
Vi fick det som pris när vi vann en Glitter tävling.
Undra vad jag ska välja för produkter, hmm...
Vi får ju varor för nästan 400:-/person.
Än så länge vet jag bara ett läppglans som jag ska välja. Fick ett prov av det för att tag sen och jag gillar det jätte mycket. Så hoppas dom har kvar det i butiken...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: