jennyfathers

horoskop

Kategori: Vardagslivet


Vi avgudar alltid dom, som ignorerar oss.

Dom som avgudar oss, ignorerar vi.

Vi sårar dom, som älskar oss.

..och dom som vi älskar, sårar oss.
 





Läste precis mitt horoskop.
Det står:

Klok och förnuftig
Merkurius influenser skärper ditt intellekt
och nu ser du igenom saker som tidigare varit oklara.
Du fatta kloka beslut som bådar gott inför framtiden!

Låter riktigt bra ju, vanligtvis står de nästan bara negativa saker.

Du lyckas med: Din ekonomi.

Undvik: Snyltare.

Turdag: 22/11

Låter toppen, undrar om det händer nåt skoj den 22..
Jag hoppas verkligen jag klarar ekonomin med tanke på hur stor förändring det blivit.
Får helt enkelt lära mig att snåla och vara sparsam.
..Och det där med snyltare, jag har aldrig gillat sånna så det kommer nog inte bli något problem haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: