jennyfathers

Julmiddag!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma från julmiddagen hemma hos chefen.
Älskar att bli bjuden på mat och hon lagar den bästa.
Ett riktigt julbord blev det, så gott!
Alla blev så mätta av all mat och godis, det gick ju inte att sluta äta.
Och massa tjöt blev det också som vanligt.
Vi spelade även fia med knuff.
Blev lite tjafs och jag och Annie skapade en pakt.
Haha!
Vi alla är ju tävlingsinriktade och ingen gillar ju såklart att förlora.
Jag kom iallafall 2a och stackars Annie kom sist.
På väg hem blev det massa skratt.
Vem va det, vem va det som kasta?
Vi sa det typ hela bilresan till stan.

Missade alla bra program idag.
Gjorde jag ju förra söndagen också.
Får ta och titta på datan istället.
Iallafall på One tree hill.
Gossip girl struntar jag nog i nu för jag har missat så många avsnitt.
Sen ska jag såklart titta på Paradise hotel också.

Imorgon ska jag nog träffa Kim och äta sushi, kanske träffa Cizzi också.
Till kvällen blir det att lägga sig i solariet.
För annars lär jag ju bli så blek som han den där som alla tycker är så het i Twilight.
Usch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: