jennyfathers

November...

Kategori: Vardagslivet

Nu är vi inne på November, tiden går så himla fort.
Det är ju nästan vinter ute nu eller iallafall jättekallt.

I lördags åkte jag och Josse hem till Ida och åt tacos sen åkte vi 3 hem till Justyna och drack lite.
Meningen var att vi skulle åka in till stan men det blev Majorna istället, till Hemmaplan.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det stället faktiskt.
Där va vi iallafall en bra tag, dom stängde rätt tidigt men jag var alldeles för trött för att dra vidare.

Idag fick jag ställe klockan för jag skulle till hjärtmottagningen och ta EKG.
Det är alltid jobbigt att behöva vakna av väckarklockan på sin lediga dag.
Eller ah, det är ALLTID jobbigt att vakna av väckarklockan.
Satt i väntrummet med pappa.
Hade tid 11:30 men fick ändå vänta i nästan en halvtimma för att träffa sjuksköterskan.
Hon satte massa pluppar på överkroppen, nästan som sugproppar fast mer som ett plåster. Kopplade på en massa sladdar och där fick jag ligga en liten stund bara tills hon mätt hjärtats rytm.
Sen skjutsade pappa mig till Issa.
Jag fick ringa på dörren flera gånger innan hon öppnade.
Hon låg och sov.
Sömntuta!

Vi kom på att vi missade ett avsnitt av The hills i lördags så vi satte oss vid datan och kollade på det.
Så spännande att vi inte kunde sluta titta.
När vi tittat på 3 avsnitt så poppade det upp en ruta med texten: Dina 60 minuter har gått.
Fan så irriterande man kunde bara titta i en timma sen var man tvungen att vänta en timma och sen kunde man kolla igen.
Dåliga nyheter också. Inte alls kul.
Lauren (huvudrollen) har slutat så nu får man inte se mer av henne.
Så himla tråkigt.
Istället för henne är det en ny tjej, Kristin.
Hon är egentligen inte ny för hon va med i tv serien Laguna beach, så nu är det henne man följer istället för Lauren.
Undrar hur detta kommer sluta.
Massa drama, jag gillar det!

Kommentarer

  • ... säger:

    du vet väl att man kan kolla på alla the hills avsnitt på mtv.se va :P och på mtv.com så har den säsongen börjat när lauren inte är med :P

    2009-11-16 | 23:25:47

Kommentera inlägget här: