jennyfathers

1 år idag! Fan va bra jag är...Bäst!

Kategori: Vardagslivet

Idag har det gått 1 helt jävla år. Fan va bra jag är, jag är bäst!
Det hade man inte direkt trott att jag va den som skulle lyckas sluta, men det gjorde jag.
Riktigt stolt över mig själv faktsikt.
Det är det bästa jag gjort. Man mår så mycket bättre utan cigaretterna.
Det va svårt att sluta och jag kan erkänna att jag hade ett helvete.
Men det är verkligen värt det för man mår så mycket bättre nu, piggare!
Cigaretterna styrde nästan mitt liv haha!
Jag saknar dom inte ens men det är nog för att jag redan gjort misstaget en gång och börjat igen.

Förra gången slutade jag i 2 månader men sen började jag ju fest röka.
Det gick jätte bra i början, tills man började festa varje fredag och lördag.
Det blev väldigt mycket cigaretter till slut och det gick inte att hålla sig från att röka lite på vardagarna också.
Lite blev till mycket och man va tillbaka från början.
Det va nog bra att jag gjorde så ändå för nu vet jag att det kommer aldrig funka.
Jag vill inte ens testa ett bloss, det är bara så onödigt.
Jag klarar mig bra utan!  



Dyrt är det att röka också.
Inte för att jag sparar speciellt mycket pengar nu.. Haha!
Det är ju i och för sig bara för att jag gillar att slösa.
Men jag har ju råd att ha roligt.
Massa shopping för mig istället!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Du är grym, sant som du säger, lite blir till mycket och så tar man en cigg lite då och då i veckan. Värdelöst. Du är bäst!!!

    2009-10-31 | 00:49:34

Kommentera inlägget här: