jennyfathers

Nu går brandlarmet också! Haha!

Kategori: Vardagslivet

Idag vaknade jag vid halv 12, jag var jätte trött och tänkte typ att det var mitt i natten så jag tänkte somna om men när jag såg hur mycket klockan var så kände jag mig tvungen att gå upp. Jag brukar inte kunna sova så länge, jag fattar inte vad som hänt med mig.
Jag duschade och sminkade mig sen åkte jag och pappa till Frölunda torg.
Vi gick in på banken och fixade nytt bankomat kort till mig sen gick vi till zoo affären för att köpa present till min älsklings vovve som fyller 13 år imorgon.
Efter det skjutsade pappa mig till Issa. Vi gick ut och hoppade på vagnen där Sopia satt, åkte till stan för Sophia skulle skriva på ett kontrakt för sitt jobb.
Sen åkte vi till Sahlgrenska och hämtade mammas bilnycklar. Vi tog bilen och åkte till 421 och gick lite i affärerna. Vi gick in på Kapphal och jag ser skärpet som jag letat efter i alla butiker i hela Göteborg typ. Det fanns inget i min storlek framme men sen såg jag att skyltdockan hade ett på sig i min storlek. Blev jätteglad och frågade tjejen som jobbade om jag fick köpa det och det fick jag såklart. Jag är ju medlem och hade fått ett sms om 25% rabatt så jag visade upp smset och frågade om det även gällde skärpet och det gjorde det.
Vilken tur jag hade. Jag fick det siste skärpet och med 25% rabatt. Kan det bli bättre?

Vi åkte och åt och sen hem till Sophia då issa rökte i bilen. När hon skulle slänga ut ciggen så trodde hon att den åkte in igen men vi sa att den inte gjorde det men hon trodde oss typ inte. Vi stannade till och letade men hittade ingen.
Radion började pipa och Issa ropade till. Nu går brandlarmet också! Haha så söt är hon.
Våran radio låter alltid så när den letar efter sändning eller nåt. Vi lyckades övertyga henne om att den inte hade åkt in för det hade ju börjat lukta då och Sophia satt i baksätet så hon hade ju sett om den hade åkt bak.
När vi hade varit hos Sophia åkte vi hem till Issa syster för att hämta lite gardiner till Björn. Gud vilken fin lägenhet hon hade. Så mysig var den och med två våningar så det blev nästan som ett litet hus. En sån lägenhet hade jag också velat ha.

Det blev dags att åka hem och nu sitter jag här. Ska nog försöka sova snart och sätt klockan imorgon så jag inte vaknar så himla sent. Missade till och med Våra bästa år idag för att jag sov så länge. Inte bra!

Godnatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: