jennyfathers

Helg utan ledighet.

Kategori: Vardagslivet

Imorgon börjar helgen men det blir ingen ledighet för mig.
Jag ska jobba hela helgen men jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb iallafall och sen så jobbar jag inte så mycket helger längre ändå.
Blir inte alls mycket jobb för mig nu i november men jag klarar mig ändå plus att det är rätt skönt att få vara ledig några dagar i streck än att jobba en dag och va ledig en dag och sen jobba en dag igen.
Får hoppas att det blir mer i december men det blir det garanterat. Jag har sagt att jag kan jobba både jul och nyår så får se hur det blir. Det är så himla skoj med julshoppingen för det är så mycket att göra. Inte en lugn stund.

Igår träffade jag Ida efter jobbet, vi åkte och handlade lite och sen hem till henne och lagade mat.
Köttfärssås och spagetti!
Sen åkte vi hem till Justyna där hon och Noelle satt och drack lite vin.
Det va roligt att se henne för det va ju ett tag sen man träffades.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se på Inlåst.
.. och imorgon blir det Idol, tror faktsikt att jag missade förra veckan och hoppas verkligen att Erik är kvar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: