jennyfathers

Is there a soulmate for everyone?

Kategori: Vardagslivet

Idag är det söndag. Härligt för jag är ledig och nästa vecka är jag ledig fredag-söndag :)
Igår jobbade jag och efter blev det bio med mina arbetskamrater.
Vi tittade på Coco-livet före Chanel. Inte alls min typ av film, hade druckit en massa dricka också så jag behövde gå på toa men orkade inte så det va inte så lätt att koncentrera sig.

                                                                        

Det verkar faktiskt gå rätt många bra filmer på bio nu men jag är inte så biosugen för tillfället. Lite tråkigt.
Har fortfarande inte sett Harry Potter som jag verkligen ville se :(
Vill även se Flickan som lekte med elden, men får se hur det blir med de.

Träffade Ida och Josse en stund efter bion också.

Imorgon blir det middag för att fira Josse.
Kommer att bli skoj men har fan inget att ha på mig. Sånt är jobbigt!
Måste fixa present imorgon också, lite stressigt men men..

Vad händer idag då?
Är sugen på att hitta på något, vill inte bara ligga hemma hela dagen. Det lär la bli så ändå för de flesta ligger säkert hemma och är bakis idag kan ja tänka mig. 

Ikväll kommer One tree hill också. Det slutade spännande förra veckan så jag längtar tills ikväll.
Nu är jag jättehungrig. Frukost är så jobbigt, vet inte vad jag vill ha...
Önska att jag va utomlands nu för då finns det alltid så mycket gott att välja på. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: