jennyfathers

Jag mår dåligt...

Kategori: Vardagslivet

Igår vaccinerade jag mig mot svin influensan.
Sophia ringde till Issa och sa att det typ va drop in så vi åkte dit. Blev lite nervösa. Hatar sprutor!
Det gick rätt bra faktiskt. Jag började iallafall inte gråta, haha!
Kände redan igår att jag började få ont i armen och inatt gick det verkligen inte att sova.
Jag ligger nästan alltid på sidan och sover men när man legat på ena sidan ett tag så är det inte lika skönt längre och då brukar man ju byta till andra men det gick inte inatt. Fan va jobbigt det var. Hade jätteont och låg hur obekvämt som helst.
Det blev inte roligare när jag vaknade imorse.
Nu sitter jag här och kan knappt röra min arm, det svider i mina ögon och jag har ont i hela kroppen. Tror till och med att jag har feber och huvudet känns som attt det väger ton.
Så jävla jobbigt. Jag hatar att vara sjuk och blir det nästan aldrig.
Nu känns det nästan som att det inte ens var värt att ta den sprutan asså.
Jag ska ju jobba idag också och är inte riktigt på humör men det går nog över snart.
Läkaren sa att det inte håller i sig så länge så jag hoppas att det gått över tills imorgon.
Det hade ju inte varit lika jobbigt om jag hade varit ledig för då hade jag kunnat ligga i sängen hela dagen.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Frågan är när man skall ha tid att ta den om man inte kan jobba dagen efter?

    2009-10-22 | 12:39:12

Kommentera inlägget här: