jennyfathers

Jobba, stan och sen hem.

Kategori: Vardagslivet

Idag är verkligen en seg dag.
Jag börjar inte jobba förrän klockan 3.
Efter jobbet ska jag nog gå i stan en stund, dom har ju vip-kväll med massa erbjudanden.
Sånt älskar jag!
Efter kanske jag ska träffa Ida och sy lite, inte för att jag vet hur man gör men skulle vilja sy in mina jeans.
Idag kommer ju Inlåst också. Ett riktigt bra program faktiskt.

Imorgon är det fredag och jobba som vanligt.
Innan jobbet ska jag till salongen en stund för jag råkade slå av en bit av nageln igår.
Så jävla irriterande!
Sen till jobbet och sen hem.
Det blir väl en lugn fredag, jag ska nog bara ligga hemma och titta på Idol eller nåt.
Tragiskt!

På lördag blir det party, hoppas jag iallafall.

Nu dags att göra min i ordning för en dag/kväll på jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: