jennyfathers

too afraid to close my eyes!

Kategori: Vardagslivet

Hade en jättehemsk mardrömm inatt. Jag verkligen hatar sånt. Man känner sig så liten och hjälplös när man vaknar.
Det är nästan så att det ibland är bättre att fortsätta i drömmen än att vakna för inatt när jag vaknade va jag livrädd.
Drömde om en äcklig psykopat och vågade knappt blunda för att somna om. Jag var tvungen att tända alla lampor och titta i garderoben och under sängen.
Berättade för Issa om min hemska dröm idag men alltid när man ska berätta så låter det bara löjligt och inte alls läskigt. Issa berättade om en av hennes mardrömmar för mig med. Haha! Man måste verkligen vara inne i drömmen för att förstå..

Tog bilen till Ullared idag.
Lånade mammas bil och Issa skulle köra.
Björn lurade Issa och sa att det är som att köra en pansarvagn. Haha stackare, hon blev livrädd...

Det blev en del shopping idag. Alltid lika roligt.
Jag köpte 2 jättefina pincetter. Måste bara tillägga att Ullareds pincetter är de bästa och kostar inte ens 10 kronor.
Vad köpte jag mer.. hmm?
Det blev det gamla vanliga.. och en hårfärg, brun. Är väldigt sugen på förändring men vet inte om jag vågar ännu. Kommer säkert inte ens att passa i det men jag är så jävla trött på mitt hår just nu och jag måste ju göra något.
Konstigt nog känner jag att det inte blev tillräckligt med shopping idag. Måste köpa lite nya kläder, speciellt tröjor och några fina skor vill ja också ha.
Ska nog gå på stan en stund imorgon innan jobbet. Måste ju hitta en present till Josse också för hon fyller år på måndag.
Vad ska jag köpa, något bra förslag?

Imorgon ska jag till jobbet för första gången sen förra torsdagen. Varit ledig i en vecka typ men det känns faktiskt som om jag jobbade igår. Tiden går så himla fort men jag ska inte klaga. Kommer bli skoj och hoppas vi har fått in några fina nyheter.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: