jennyfathers

090920

Kategori: Vardagslivet

Oj! trodde aldrig att jag var den som skulle börja blogga, men varför inte?
Synd bara att jag inte förstår hur man gör för att fixa iordning sidan, men men den får helt enkelt se ut såhär tills jag klurat ut det.

Nu är helgen slut men min ledighet fortsätter..
Renovering sker just nu i butiken så vi ska ha stängt i ett par dagar. Härligt härligt!
Ska försöka att gå upp ganska tidigt dessa dagarn ändå så jag får lite gjort. Ska nog sätta mig och plugga på bilskolan en stund varje dag för om jag klarar proven på deras datan så bokar dom teoriprovet och uppkörningen åt mig. Dom tycker redan att jag kör bra och att jag är redo för körprovet men det är bara teorin som jag har problem med. Det är så himla mycket man ska kunna och jag är inte den bästa på att plugga, dessutom är jag lite lat också haha men jag vill så gärna ha mitt körkort nu!!!

Imorogn är det ny vecka så jag tänkte att det passar bra att börja med dieten igen, ingen mat på minst en vecka fast så himla jobbigt va det faktiskt inte men jag var ju så pepp i början så får se hur det går denna gången.
Jag tänkte faktiskt va så duktig att jag tar ett par varv i slingan innan frukostdrinken.
En mycket bra start på dagen och sen till bilskolan.
Jag måste klara proven!!!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    såg på ellens facebook att du börjat blogga och tänkte titta förbi ;) du sa att du behöver hjälp med att fixa bloggen och designadinblogg.se är en jätte bra sida då :) vad roligt att körkortet är så nära. hoppas allt är bra med dig! :) pusss

    2009-09-22 | 09:08:50
    Bloggadress: http://sannatgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: