jennyfathers

Run for your life!

Kategori: Vardagslivet

Det gick rätt bra på bilskolan idag men blev typ sjuk och fick kramp i magen,yrsel och spy färdig så pappa kom och hämtade mig, kom hem och åt lite mat sen la jag mig i sängen och vilade en stund och allt blev mycket bättre.
Sedan träffade jag issa och vi åkte till frölunda torg och köpte oss var sin sallad, jättegod sallad har dom speciellt kycklingen. Vi tog med oss maten hem till björn och kollade sedan på tv. Fet som jag är blev jag självklart sugen på godis så vi gick och köpte massa, lösgodis och pringles blev det. Björn poppade popcorn och jag åt typ upp dom med haha!
Måndag idag så det var dags för svenska hollywoodfruar.
Den där Anna Anka tål jag bara inte, fan va jobbig hon är och ful dessutom.

Sen när jag och issa skulle gå hem hända något hemskt.
Vi gick ut genom porten och där står en kille/gubbe som vi trodde hade låst ute sig typ men nej han stod där vinglandes och pratade med sig själv men när han såg oss började han säga massa läskiga grejer. Först försökte vi vara lunga och gå långsamt iväg men han följde efter, vi tittade på varandra och började springa och skrek för livet. Längre ner på gatan stod bilen parkerad så vi hoppade in snabbt och låste så fort vi kunde och körde sedan iväg. Faaan va läskigt, vilket jävla freak!

Dags att sova, upp till bilskolan imorgon igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: