jennyfathers

16 April

Kategori: Vardagslivet

Skulle börja dagen med att åka till stan med min syster igår.
Ringde när jag satte mig i bilen och sa att hon skulle gå ut om 10 minuter.
Jag åkte och ställde mig utanför lägenheten eftersom hon inte stod där ännu, hon brukar ju vara sen så jag tänkte ju inte mer på det.
Tills hon ringde mig och frågade vart jag var.

Jag: Jag står ju här!
Ellen: vart?
Jag: Linné..

Och då slog det mig... Haha!
Hon bor ju inte ens där längre och har inte gjort det på ett tag heller.
Hur kunde jag glömma det?

Blev ju inte så mycket tid över till shopping innan jobbet igår men hann iallafall hämta mammas present.
Bodyn som jag har letat efter är fan slut överallt, kan man ha mer otur?
Testade ju den på Frölunda häromdagen men bestämde mig för att köpa en mindre storlek men den va ju så klart för liten.
Tänkte att det kanske skulle gå och beställa den från hemsidan men den finns inte ens med där :(
Så ifall någon ser en vit body i storlek M på Gina så får ni gärna höra av er.
Skulle inte förvåna mig om jag inte ens tycker den är fin sen när jag väl har köpt den men det skiter jag i, jag ska bara ha den.

Nu är jag fattig IGEN fast att lönen kom igår.
Helt galet vad jag är oekonomisk, förstår mig inte på mig själv ibland haha.
Ska iallafall handla mina skor idag, vanliga tygskor va det tänkt och efter att jag gjort det har jag mindre än 1000 kronor kvar på kontot.
Kan det verkligen stämma?

Fan, fan, fan nu vill jag ha skatteåterbärgningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: