jennyfathers

Bara 3 dagar kvar :)

Kategori: Vardagslivet

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag lämnar Göteborg för helgen.
Det kommer bli så kul och jag blir pirrig i magen bara jag tänker på det, haha!
Hoppas bara att vädret är fint för då vet jag en plats jag kommer vilja spendera min tid.
Ska bli sjukt skönt att få komma bort lite även fast det inte är till ett varmare land och inte heller speciellt länge, men jag känner att detta räcker gott och väl.

Vad händer idag då?

Jag ska ju hämta mamma när hon slutat och sen blir det träning, men innan det då?
Solen verkar ju ha försvunnit, så jävla trist!

Har det verkligen snöat idag?
Såg något om det på facebook men det kan väl ändå inte stämma.
Ne nu vill jag ha sommar och sol.
Blir deppig bara av tanken attr det kanske kommer regna någon dag.
Tycker faktiskt att vi förtjäner Kanon väder nu efter denna hemska vinter vi fått stå ut med.

och från ingenstans . . .
Fick tag på den svarta bodyn igår, sån jävla tur hade jag.
Kungsgatan hade fått in en retur och jag bara råkade se den hänga där och i min storlek till och med.
Har faktiskt fått tag på den vita också, i Helsingborg. Haha!
Ringt runt till ALLA och en butik i Helsingborg hade kvar den.
Dom va så snälla och lät mig lägga undan den till jag kommer förbi på fredag.

Så nu är äntligen mitt letande över.
Nu behöver vi bara hitta 1 till Issa också.


Nu är det dags för frukost.
Idag blir det kaffe och knäckebröd med baconost :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: