jennyfathers

Dagens fjärde inlägg.

Kategori: Vardagslivet

4 gånger på en dag, kan jag verkligen ha mer att skriva?
Japp, det har jag :)

Kom nyss hem från gymmet.
Idag är jag verkligen helt slut.
Jag och Issa tränade på egen hand och jag har aldrig varit så svettig.
Först blev det ett viktminskningsprogram på en crosstrainer.
Jag ljuger inte när jag säger detta, det var det jobbigtaste jag har varit med om.
Jag är så jävla otränad och har absolut ingen kondition och ändå lyckades jag ta mig igenom hela programmet.
33 minuter var det och jag hade faktiskt rätt hög fart igenom hela.
Har aldrig varit så svettig innan och är sjukt stolt över mig själv att jag inte gav upp.

Trodde först aldrig jag skulle klara det men man ska aldrig säga aldrig!

Nu har jag precis ätit dagens frukt men jag blev inte direkt mätt :(
Längtar så tills nästa lördag för då har jag och Issa bestämt att vi ska äta en god sallad.
Det blir min första måltid på länge om jag nu klarar att hålla mig.

Gud va jag LÄÄÄNGTAR ! ! !

Nu ska jag faktiskt vara ledig från träningen i 2 hela dagar.
Jag hade gärna velat träna men har faktiskt inte tid till det sen kan det ju vara bra med lite vila ibland också, eller?

Nu ska jag kissa för femtioelfte gången sen fixa dagens sista dryck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: