jennyfathers

FREDAG?!

Kategori: Vardagslivet

Känns verkligen inte som det är helg.
Det är ju redan fredag, kan tiden gå fortare?
Det känns typ som om jag ska vakna upp imorgon och vara 40, haha fan va läskigt om det skulle vara så.

Åkte ut tidigt för lite shopping innan jobbet idag.
Hade med mig min lilla älsklingstjej som sällskap ♥
Blev en tur till Backaplan för att gå in på ännu en Gina butik för att se om dom hade bodyn kvar.
Men självklart var den slut där med.
Blev lite skoshopping istället :)
Har tittat på dessa i evigheter och äntligen är dom mina, blev även ett par vita vanliga tygskor.
Var ju i behov att ett par nya vårskor så det passade bra nu, dessutom fick man 100 kronor i rabatt vid köp av 2 par skor.
Sen blev jag även medlem och fick ytterligare 10% på detta.

             SandaletteSandalette                          Textile shoe  Textile shoe

Rea och bra erbjudanden gör mig lycklig, haha!

Köpte även ett till par jeans på rean idag.
ENDAST 100 kronor.
Köpte dom utan att prova så visste ju inte riktigt om dom skulle passa.
Testade dom nu när jag kom hem och gillar dom jättemycket.
Synd bara att kärlekshandtagen sticker ut men ska kolla om det finns i bättre storlek imorgon.

Nu är det dags att fixa naglarna, svarta på händerna och rosa på fötterna.
Lite tråkigt att inte ha fina med glitter på och så längre men kanske blir något skoj till sommaren för nu är det boxning som gäller för mig.


. . . Goda dagars magi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: