jennyfathers

Långfredag!

Kategori: Vardagslivet

Det blev inget April skämt för mig igår, inte vad jag är medveten om iallafall.
Lurade inte någon heller fast först hade jag tänkt att lura mamma med att jag blivit av med körkortet men jag är så kass på att ljuga.
Sen hade jag ropat ut april,april din dumma sill, innan hon ens hade fattat vad jag sagt.
Så jag struntade i det istället.

Hade mycket att göra på jobbet igår så va helt slut när jag kom hem och hade jätte ont i fötterna, jobbade 2 timmar extra än vad jag brukar göra.
La mig i sängen och vilade lite sen ringde joel, bestämde oss för att titta på film så jag åkte dit och så köpte vi godis.
Längesen jag åt tills jag blev illamående, haha.
Fast det krävs inte så mycket för att få den känslan.
Egentligen är det bara dom först godisarna som är goda sen äter man bara för att äta.

Men idag ska det tränas bort!

Det va längesen jag va uppe såhär tidigt.
Klockan är inte ens 9 och jag vaknade till och med innan klockan ringde.
Hade dragit upp rullgardinen igår för att förhoppningsvis om det skulle vara fint väder att jag skulle vakna av solen, och det gjort jag :)

Nu ska jag kolla om Anki har vaknat så ska vi boka in oss för ett pass med Pilates idag men först blir det kaffe.
Sen hem igen för att göra sig i ordning för dagen.
Alla ska samlas vid johans grav senare för idag skulle han fyllt 23 år.

Livet är allt bra orättvist ibland...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: