jennyfathers

Leeedig!

Kategori: Vardagslivet

Idag är jag ledig efter 7 dagar jobb, inte helt ledig i och för sig eftersom jag ska på möte med coachen.
Undrar vad vi ska gå igenom denna gången?
Känns redan som vi har gjort allt jag behövt hjälp med sen går nog min tid ut snart man får bara 3 månader med jobbcoach från arbetsförmedlingen.

Vad händer sen?

Jag har ju inte lyckats skaffa mig ett jobb än.
Så det blir väl att jag blir tvungen att gå till arbetsförmedlingen typ hela tiden.
Inte alls sugen på det...

Nu ska jag gossa med min lilla bebis som precis hoppade upp i sängen.
Sen blir det kaffe och Våra bästa år innan jag åker till stan på möte.
Ska nog träffa Anki en stund också, får se vad vi hittar på.
Kanske åka till Frölunda och fönstershoppar, haha.

Lönen kommer ju inte förrens på torsdag.
Väntar ivrigt på att min lönespec ska komma men varje gång jag loggar in blir jag lika besviken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: