jennyfathers

Påskdagen.

Kategori: Vardagslivet

Igår åkte vi hem till storebror och firade Påsk.
Åh så god mat och nu önskar jag att jag hade ätit lite mer utav den, haha!
Alla fick typ en chock när vi gick in och såg Alice, hon hade blivit klippt så mycket att man knappt såg att hon va en hund längre. Haha!

Kunde inte sluta skratta...




Blev väldigt sen frukost idag och fick skynda mig för att hinna till gymmet.
Detta resulterade såklart till att jag fick sån jävla håll när jag gick på löpbandet.
Smärta!
Det gör jag aldrig om men det va bara att hålla ut.
Blev ju så himla stressigt och fick skynda mig till gymmet så jag glömde såklart plåstra om mina hälar och nu har jag sån jävla skoskav, haltade typ fram till bilen.
Efter bandet blev det 1 timma med Pilates.
Både härligt och jobbigt på samma gång.

Måste bara säga att idag gick jag faktiskt och tränade helt själv :)
Det va inte så jobbigt som jag hade trott.
Stolt över mig själv att jag äntligen har börjat röra på mig istället för att ligga hemma och bli fet.

Nästa vecka ska jag ju jobba från måndag-söndag så jag kommer inte kunna träna så mycket, lite träning blir det ju men passen kan jag tyvärr bara gå på på onsdag och söndag så resten av dagarna får det bli annan träning.

Nu ska jag hoppa in i duschen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: