jennyfathers

Sol Regn Snö Hagel

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag tagit fram symaskinen för att testa att sy in lite jeans.
Kommer jag ens ihåg hur man trär den? Haha.
Men först ska jag åka en sväng förbi affären för att köpa hårfärg och glass.
Glass äter dom ju alltid i filmer när dom är deppiga och ledsna, får se om det verkligen hjälper.

Idag blev det en promenad i Slottskogen men Kim, Anki och hennes systerdotter.
Precis innan jag går utanför dörren ser jag att det börjar snö, helt jävla sjukt!
Det va inte lite snö det föll från himlen heller men som tur va så övergick det snabbt till regn och efter regn kom solsken :) 

                        

Det syns inte så tydligt att det snöar från bilden jag tagit från fönstret men det kom faktiskt jättemycket snö.





Jag är ju ingen tankeläsare så jag ska väl inte förvänta mig att du ska vara det heller . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: