jennyfathers

Tisdag

Kategori: Vardagslivet

Nu har mamma fått sin försenade födelsedagspresent.
Hon blev jätteglad :)

På vägen hem köpte jag med mig sushi.
Va ju ett tag sen jag åt det nu så kände mig sugen men åt inte så många för tycker dom är godare när dom legat i kylen en stund och blivit lite kalla så jag sparar dom till senare istället.

              

Nu ska jag göra mig klar för en kväll på gymmet.
Idag blir det först bandet och sen body pump.
Känner inte alls för crosstrainern längre för igår tog jag i så mycket att jag höll på att spy och kände mig svimfärdig.
Det va inte alls kul.
Mitt nya namn för den är mördarmaskinen, den är sjukt jobbigt.

Egentligen är jag inte alls sugen på att träna överhuvetaget för idag har jag varit så sjukt trött men lika bra att gå dit för det blir ju ändå inte så mycket träning denna veckan.

Sen hem för att titta på Desperate Housewives

Kommentarer


Kommentera inlägget här: