jennyfathers

Dag 7 av 7.

Kategori: Vardagslivet

Orka att jag vaknade klockan 8 idag nästan helt utvilad och kunde inte somna om.
Jag tror att det var den härliga solen som väckte mig.
Nu hoppas jag bara att det är så varmt ute som det ser ut att vara och att det inte blåser som det gjorde igår.

Jag har syndat!

Riktigt besviken på mig själv...

Varför ska det vara så jävla svårt att hålla sig till en diet?
Jag ska iallafall försöka börja idag igen men när man väl ätit en gång är det rätt svårt att gå tillbaka.
Det jobbigaste är inte att vara hungrig, det är att efter ett par dagar gör man inget annat än att tänka på mat.
Man tänker på hur gott allt är och vad man först skulle äta när man slutat med dieten.
Det är det som gör det så svårt att lycklas, suget blir bara värre och värre.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och jobba.
Sen är dag 7 av 7 avklarad!
Senare blir det Body pump med Issa och jag ska ge gärnet!

Nu är det träna, träna, träna som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: