jennyfathers

Dags att sova!

Kategori: Vardagslivet

Shit nu är klockan mycket och det är inte många timmar kvar tills jag ska gå upp.
Måste verkligen sova men är inte speciellt trött än även fast jag borde vara det efter denna dagen.

Glömde berätta att det faktiskt blev lite shopping idag men är fortfarande lite osäker på om jag ska behålla dom eller inte men kan lägga upp bild imorgon för nu orkar jag inte.
Sen hittade jag även ett par vinterstövlar som jag blev kär i och bara måste ha.
Jag köpte dom tyvärr inte för jag orkade inte testa sen så hade jag nog inte tillräckligt med pengar på kontot.

Nu måste jag blåsa mitt hår sen borsta tänderna och hoppa i säng.
Hoppas jag vaknar av väckarklockan imorgon nu när jag är van att sova lite längre, har ju haft sovmorgon nästan hela veckan.

Puss & Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: