jennyfathers

Dubbelbokad :(

Kategori: Vardagslivet

Har inte sovit alls bra inatt.
Känns som hela min sömn har bestått av massa olika drömmar.

Vad är det som gör att man drömmer om vissa saker/personer?

Jag vet att det ska finnas en bok om drömmar som berättar vad saker och ting betyder.
Ibland kan man drömma speciella saker om man exempel är stressad och så.

LÖRDAG

Började dagen men att åka till Frölunda torg för att shoppa lite och självklart hittade jag ingenting fint nu när jag känner att jag kan spendera lite.
Hade velat hitta nått nytt och fint att ha på mig på kvällen men de va ju skitsamma eftersom det ändå inte blev någon utgång.
Lite tråkigt med tanke på att detta är min lediga helg och kommer inte vara helt ledig förrens om 3 veckor och på den lediga helgen ska jag ut med jobbet.
Är dessutom dubbelbokad den helgen :(
Ska ut med jobbet och spendera våra ihop tjänade pengar på bland annat Liseberg :) och sen va det ju Kräftskiva också som jag gärna hade velat gå på också.
Lite synd att jag kommer missa den men inte så mycket jag kan göra.

JAG ÄR BITTER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: