jennyfathers

Isglass, mums!

Kategori: Vardagslivet

Nu har nässprayen börjat värka och jag känner mig som en människa igen.
Börjar bli lite hungrig men vet inte vad jag ska äta, jäkligt sugen på sushi blev jag nu men från Super sushi isåfall för de är de enda goda.

Ska nog äta det till lunch imorgon för nu orkar jag inte åka och köpa sen så slipper jag ju fixa matlåda också.
En sån latis jag är haha!

I väntan på att komma på vad jag ska ha till middag ska jag äta en Calippo cola.

                                                 
Så himla goda!

Men en glass som är så mycket godare är den man åt när man var mindre.
Turtles!
En grön isglass i samma förpackning som Calippo.
Hur god som helst, fan att dom inte finns kvar för en sån hade jag velat ha nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: