jennyfathers

Jag är ledsen!

Kategori: Vardagslivet

Åkte in till stan en sväng för pappa skulle fixa en sak och när vi är på väg tillbaka och åker förbi Storan så ser jag Erik Grönwall på den stora skärmen och vi stänger av musiken i bilen och drar ner rutorna för att höra han sjunga.

Åh fan va jag önskar att jag hade varit där, riktigt ledsen för att jag missade detta!

Åkte och handlade med mamma sen och köpte lite mat som jag ska laga för att ha med mig till jobbet i veckan.
Va inne och letade recept förut för att se om det fanns något nytt och gott jag kunde ha som matlåda och hittade ett recept på "grön räkpasta" som verkade rätt så gott.
Köpte grejerna som stod på receptet men nu känner jag inte riktigt att jag orkar ställa mig vid spisen så jag får ta och göra det imorgon istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: