jennyfathers

LEDIG IMORGON

Kategori: Vardagslivet

Japp, imorgon är man ledig :)
Ska bli väldigt skönt faktiskt så får se vad jag hittar på.
På kvällen blir det nog in till stan med Cizzi och på dagen kanske lite shopping?

Borde egentligen träna också men saknar motivation just nu.
Bara roligt att gå på pass men inte roligt att gå själv sen så är det inga roliga pass på morgonen imorgon åndå.
Kanske blir en powerwalk eller nåt istället.
men varför träna när man ändå inte märker någon skillnad?

Klart man tappar ork och lust när man inte ser några som helst resultat.
Jag har varken gått ner eller upp i vikt sen jag började träna och det gjorde jag inte heller innan då jag inte tränade något överhuvudtaget.
Så vad är det för anledning till att fortsätta?
Okej, en anledning kom jag på och det är att man mår väldigt bra just efter man varit på gymmet.

Men för att jag ska må bra så känner jag att det måste ske en drastisk förändring...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: