jennyfathers

M Å N D A G

Kategori: Vardagslivet

Jag var en aning trött när klockan ringde förut men nu är jag uppe och ska strax äta frukost.
Just nu ligger jag i sängen och dricker kaffe i take away mugg :)
Jag köpte sånna från Ö&B häromdagen för jag tycker dom är så himla goda att dricka ur, haha!
Så kan jag ju ta med mig en kopp kaffe så har jag att dricka på vagnen på väg till jobbet sen.

Jag funderar på om jag ska träna nåt denna veckan för det har ju inte blivit så mycket på det senaste men jag har inte speciellt stor lust till det faktiskt.
Har typ tröttnat på att träna utan att se resultat och jag vet att det tar tid men fan va trist det är.
I början tyckte jag det var jättekul men nu går oftast inte mitt egna schema ihop med gymmets så jag hinner inte till dom roliga passen.
Sen så är det inte speciellt roligt att träna ensam heller för det är vad jag har gjort för det mesta den senaste tiden.

Men nu är det dags för mig att göra mig klar för en dag på jobbet.
Ska faktiskt bli väldigt kul att jobba idag för idag är vi 3 hela morgonen så det lär bli en massa tjöt men mycket jobb också såklart..

Dags för frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: