jennyfathers

Me & you

Kategori: Vardagslivet

Maten blev helt okej och det blev en hel del över så jag tror det räcker till 2-3 matlådor eller nåt.
Till efterätt blir det Calippo cola, min favorit!

Har bestämt träff med Sanna på Torsdag efter jobbet.
Vi ska gå ut och äta tapas, så himla gott och mysigt.
Det blir nog sista gången vi ses innan hon tar sitt pick och pack för att lämna Göteborg/Gråbo :)
Är så himla glad för hennes skull att hon kom in på skolan där för det måste vara det bästa stället att plugga på och dessutom så är det bara ca 2 timmar hem till Götet igen.
Kan ju säga på en gång att jag kommer hälsa på en hel del för jag bara älskar den staden så mig blir hon inte av med, haha!

 


Sanna & jag
för några år sedan, kommer inte riktigt ihåg men kanske 3 år sen eller nåt.
Jag var blond dessutom, en hårfärg som jag absolut inte saknar just nu haha.
Varit blond alldeles för länge och behövde en förändring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: