jennyfathers

Morgondagen

Kategori: Vardagslivet

Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte jobba förrens kl 14:00.
Det ska bli väldigt skönt att få sova ut för jag har kännt mig väldigt trött det senaste.
Imorgon är det beställning som gäller på jobbet.
Det roliga med mitt jobb är att jag har fått lära mig allt så jag kan göra det mesta om inte allt.

Efter jobbet blir det fika/middag har inte riktigt bestämt vad ännu men ska iallafall möta upp Glittertjejerna för lite mys och snack på stan.
Alltid roligt att träffas utanför jobbet sen så jobbar jag ju inte med alla tjejerna längre.

Ska bli kul och skönt att jag inte behöver tänka på klockan för på onsdag är jag ledig :)
Alltid härligt att vara ledig och för en gångs skulle så är faktiskt Cizzi det också.
Inte alls roligt så som vi har det, när hon är ledig så jobbar jag och tvärtom :(
Får hoppas att det blir ändring på det nu till hösten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: