jennyfathers

Mys på stan.

Kategori: Vardagslivet

Tänkte att jag skulle åka in lite tidigare till stan idag för att kolla lite i affärerna innan jag börjar jobba men nu började det regna så jag struntar nog i det.
Kan lika gärna göra det imorgon för då är jag ledig :)
För första gången på länge så är jag och Cizzi lediga samma dag så imorgon har vi planerat att åka in till stan och ta en drink (strawberry daiquiri) och kanske något att äta också.
Kommer bli riktigt mysigt med massa tjöt så jag hoppas att det inte regnar imorgon.

Kim är ledig imorgon också så kan ju kolla om hon också vill följa med.
Sen så behövde hon hjälp med att få in en ny header som hon hade gjort så ska försöka hjälp henne med det sen om jag hinner annars får vi fixa det imorgon istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: