jennyfathers

O N S D A G

Kategori: Vardagslivet

Halva veckan är redan förbi och har bara 2 dagar kvar att jobba.
Undrar om jag kommer kunna slappna av under helgen?

Kan ju säga att min träningsvärken bara har blivit värre.
Fy i helvete va ont jag har nu och tror fan att detta är den värsta träningsvärk jag någonsin haft.
Kan knappt gå normalt och värst är det när jag ska gå i trappor för då måste jag gå som en jävla sumobrottare för att kunna ta mig fram.
Jag liksom gungar sådär gulligt, haha!

Funderar faktiskt på om jag ska träna imorgon med men hade helst velat gå på ett pass men det går inget roligt imorgon :(
Kanske ska nöja mig med en powerwalk eller nåt istället.

Får se hur jag känner imorgon.

Nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: