jennyfathers

Tema svart/vit.

Kategori: Outfits.

Dagens kläder!?

Fredagens tema är svart/vit.
Bestämde det med Annie igår för varje fredag och lördag brukar vi ha tema på jobbet och matcha varandra med smycken och så.

                                           
Först tänkte jag att jag kanske skulle ha kjol på mig för jag har ju inte det så ofta men tror ändå inte jag ska ha det för känner mig inte lika bekväm.

                        
Så jag ska nog ha tunikan såhär istället ihop med ett par svarta jeans eller nåt för det känns mer som min stil.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha! Vad kul med tema.

    2010-08-20 | 18:27:17
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vad roligt att ni har teman! jätte fint med kjolen, den andra också, men mena att du inte alls behöver känna dig obekväm, det var jätte fint :)

    2010-08-20 | 22:50:14

Kommentera inlägget här: