jennyfathers

Tiden går för fort.

Kategori: Vardagslivet

Dags för mig att sova för jag börjar bli väldigt trött sen så är det ju en dag imorgon också.
Tillbaka till jobbet efter 1 dag ledigt men som tur är så har jag sovmorgon och börjar inte jobba förrens 14:00.

Redan haft min lediga dag och kan inte förstå varför dom alltid ska gå så snabbt och nu är jag inte ledig förrens på söndag igen.
Men jag trivs ju väldigt bra på jobbet och tycker det är jättekul så tiden kommer nog gå väldigt fort.

Imorgon får jag inte glömma att hålla tummarna för Sanna.
Jag hoppas att jag får ett sms med, JAG KLARADE DET!
Så vi kan gå ut och fira imorgon istället för att tröst äta haha.

Kommentarer

  • Emma A G säger:

    hejsan, förlåt om ser detta som spam eller reklam, men jag är med i en tävling, där jag kan vinna 1000 kr presentkort. så om du går in på den här länken & klickar på "bli medlem"

    http://www.gratisklader.se/?r=194143

    fyller i allt som behöver fyllas i, så har du hjälpt mig väldigt mycket, & det tar inte mer än 2 minuter, tack för förhand :)

    2010-08-19 | 05:12:28

Kommentera inlägget här: