jennyfathers

Tisdag

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och dricker kaffe och tittar på tv, sånt som jag alltid måste ha lite tid för på morgonen :)

Nu ska jag alldeles strax sminka mig och försöka hitta något att ha på mig.
Undrar om det är varmt och kvavt ute idag? Alltid svårt att veta hur man ska klä sig för ibland ser det ut att vara väldigt kallt men så är det hur varmt som helst istället.
Åh, känner verkligen att jag behöver nya fräscha kläder för min garderob är så himla tråkig just nu men har inte hittat något i stan som lockar mig speciellt mycket faktiskt.
Lite tråkigt för i vanliga fall brukar jag hitta massor men då har jag inga pengar till att köpa dom men får hoppas att det kommer in mycket snygga nya höstgrejer snart.

Jag ska ju träffa tjejerna efter jobbet så funderar på att göra mig lite extra fin idag och kanske locka håret eller nåt.
Var ganska längesen jag gjorde det nu och tänkte jag skulle testa en ny grej och se hur det blir.

Men nu börjar Våra bästa år så ska titta lite på det först men skriver snart igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: