jennyfathers

Sommaren är kort! Så ta för dig för solen skiner idag.

Kategori: Vardagslivet

Riktigt besviken på denna sommaren faktiskt.
För vad har man gjort? INGENTING!
Okej, jag har haft 3 toppen semester veckor och första sommaren på länge som jag verkligen har kännt mig ledig.
Har Joel att tacka för det eftersom han också var ledig så vi kunde hitta på saker tillsammans.
Alla andra jobbade typ och hade inte så mycket ork kvar att göra annat.

Tycker att man ska försöka ta vara på de fina dagarna med tanke på att vintern är så hemsk.
Man blir ju så deppig på vintern eftersom det är så dåligt väder och det finns inte speciellt mycket att göra så varför inte göra alla dom roliga grejerna på sommaren då?

Okej att man kanske inte har så mycket pengar så man har råd att dra utomlands men det finns mycket annat man kan göra.
Lite olika små saker och så som typ.
Grilla, sitta på nån mysig uteservering, gå ut och ta en drink, tjejmiddag, danmark över dagen eller bara små roliga roadtrips runt om i Sverige.

När jag tänker efter tror jag faktiskt inte jag har suttit på nån mysig uteservering denna sommaren.
Hur sjukt är inte det då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: