jennyfathers

Håller tummarna!

Kategori: Vardagslivet

Lite svårt att skriva just nu för jag håller tummarna för att Sanna ska få lite tur med sig idag.
Jag tror det var nu vid 11 tiden hon skulle ha sin uppkörning och är typ lite nervös, haha!
Borde jag absolut inte vara för jag tror hon kommer klara detta galant.
Det gäller bara att tro på sig själv, slappna av och inte låta nervositeten ta över, vilket den för det mesta gör.
                        

Sen ikväll ska vi gå ut och äta tapas!
Sanna bestämde detta datumet för antingen blir det ut och fira eller ut för att tröst äta.
Jag vill fira och väntar ivrigt på att få ett sms med JAG KLARADE DET!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh, jag vill också lyckas med körkort nån gång..

    2010-08-19 | 16:02:51
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: