jennyfathers

Våra bästa år

Kategori: Vardagslivet

För första gången på flera år hänger jag inte riktigt med om vad som har hänt.
Helt sjukt med tanke på att man brukar inte behöva kolla så ofta för att fatta eftersom det sällan händer något speciellt i avsnitten.
Det har hänt en hel del, undrar om Shawn fått reda på att han är pappan till Claire än?

Tycker det är så löljligt att dom drar ut på det hela tiden.
Under säkert 1 års tid har han varit nära på att få veta det i nästan alla avsnitt, haha!

Strunt samma...

Nu har jag iallafall duschat och sminkat mig men vad ska jag ha på mig för kläder?
Har verkligen tröttnat på allt och är riktigt sugen på att köpa massa nya fina grejer.

Haha fan va stört för nu fick Shawn och Belle precis veta att Shawn är pappa till Claire. Äntligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: