jennyfathers

Min födelsedag.

Kategori: Vardagslivet

Fan va skönt att man bara fyller år en gång om året för igår mådde jag inte alls bra.
Var inte alls på humör och ville bara att dagen skulle gå.
Det är inte roligt att fylla år längre tycker jag men minns inte heller när det slutade vara kul.

Jag hade inte önskat mig något speciellt så det blev mest pengar men det kan man ju aldrig få för mycket utav så jag är nöjd.
Dessutom så fick jag en present av min syster ♥ som jag blev väldigt glad över och som jag absolut inte hade en aning om att jag skulle få.
Neu Lash var det och jag har velat köpa det ett tag nu men har varken vågat eller haft råd och för er som inte vet vad det är så är det ett slags medel man stryker på vid ögonfranskanten.
Serumet stärker och gör så att ögonfransarna blir längre men det tar sin lilla tid, man ser nämnligen inte resultat förens efter ca 4 veckor.

                                                        

Blev inte så mycket firande av denna dagen för jag jobbade till klockan 18:00 men sedan åkte jag och familjen till en grekisk resturang och åt middag.
Souvlaki åt jag och gud så gott det var.
Sedan åkte jag vidare hem till lilla sjuka stackare Joel...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: